Henkilökohtasesti mulla ei oo mitään ketään vastaan, mutta johonki mäki vedän rajani. Enkä muuten piirrä niitä veteen.

Mua laittaa aika useastikin vituttamaan, niin foorumeilla, naamatusten ku lehdissäkin nää hemmetin himouskovaiset, joilla ei oo muuta elämää ku ns. Jumala ja Jeesus. Ite en usko mihinkään ennen kui omin silmin nään, eli oon uskomaton. No hahhah, olipa hyvä. Mutta siis, eniten näissä raamatun mukaan elävissä ärsyttää se pienen pieni asia. Eli ku yrität käydä jotain asiallista keskusteluu niiden kans, ne vetoo kaikki mielipiteensä raamattuun sen kummemmin perustelematta. "Niin ny vaan on ja sillä siisti." -tyylillä. Anteeks ny vaan, mutta mitä vittua? On iha jees saada mielipiteisiinsä suuntaa jonku tollasen kautta, mutta kyllä ne pitäs mun mielestä osata perustellaki.

Mä en usko mihinkään tälläseen, koska mulle ne ei oo totta. Mä en oo niitä nähnyt enkä kokenut, joten mulle ne on täyttä satua. Porukka saa uskoa ties mihinkä paahtoleipäilmestymiseen jos haluaa, sejasama mulle. Mutta mikä siinä on niin vaikeeta perustella väitteitä? Hyvänä esimerkkinä tää, että homous on väärin ja homot pilaa maailman. Anteeks, millä perusteella? Mulle ei riitä, että skriivaa ylös pari pätkää raamatusta. Mäki osaan kuitenki tarvittaes kirjottaa monta sataa sivua paskaa, ja lainataki tekstejä jälkeenpäi. Mutta mä osaan kyllä perustellaki väitteeni.

Ja sitte ärsyttää nää, jotka tyrkyttää omaa uskontoonsa toisille. Esimerkiks jehovat. Mitä hemmettiä, pitääkö munki alkaa kierrellä ovilla ja kysyä, tahtoisko joku keskustella mun kans uskonnottomuudesta? Et hei, olis hieno tietää sun kanta tähän asiaan. Mä yritän tässä parhaani mukaan käännyttää sua, ettet uskois jumalaan. Öö, ei oo järkeä ja siks en sitä tee. Eikä täs jehova -touhuskaa mun mielestä mitää järkee oo, mutta saa ne mun puolesta kierrellä kuuntelemas kielteisiä vastauksia.

Niin, ja jos et usko, oot saastainen paska jolla ei oo merkitystä. Ahasaatana, ei loppuunsa kiinnosta itteenikää tää koko kirjotus.